Logostory, aneb kým je CZECRIN

Brand

16.2.2021

Logostory, aneb kým je CZECRIN

Každé logo nese příběh svého nositele a v několika málo tazích a barvách se tak skrývá mnohdy bohatá symbolika. Význam loga CZECRIN je rozdělen do několika rovin a dá se vyložit různými způsoby. Každý, kdo CZECRIN vyhledává nebo je jeho součástí, si dokáže v logu najít svůj příběh.

V první řadě zobrazuje logo sounáležitost CZECRIN a ECRIN-ERIC. CZECRIN je integrální součástí ECRIN-ERIC, jeho českou větví a utváří jej společně s dalšími infrastrukturami z jednotlivých členských zemí. Bez něj a ostatních členských hubů by ECRIN neexistoval, stejně tak, jako by jednotlivé infrastruktury v současné podobě neexistovaly bez ECRIN. Barevná symbolika reflektuje trikolóru (červená a modrá na bílém pozadí) a zdůrazňuje tak státní sounáležitost a naši národní hrdost. Současně ve větším měřítku můžeme modrou vnímat jako Evropu a červenou jako Českou republiku. Zároveň je modrá barvou lékařství a podkresluje tak základní kámen infrastruktury – lékařský výzkum.

Lidské siluety svým významem odkazují na ECRIN – vyjadřují pospolitost, sjednocení, infrastrukturu a spolupráci. Ve své symbolice však společně s barvami jasně vyjadřují to, jaké je hlavní poslání CZECRIN a pro koho tu CZECRIN je. Naším cílem je totiž podporovat a realizovat výzkum orientovaný na pacienta. Tuto skutečnost pak znázorňuje silueta v popředí, za níž stojí výzkumný tým, vědci, lékaři, administrativní pracovníci a mnozí další, kteří se společnými silami podílejí na cestě za novým léčivem. Lékařský výzkum v našem podání je vždy o pacientovi – CZECRIN – …towards patient oriented medicine.